noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yapacağım hocam teşekkür ederim, şoförler odasındaki kişiyi de şikayet edeceğim, tartışma çıktı senin plakanı almıyorum diyor babasının yeri sanki kırarım bir yerlerini falan diyor, 50 60 yaşında adam
Hocam sakın bulaşma adama, haklıyken haksız duruma düşersin. 35-40 bin TL ceza üstüne bir de adliyelik olma.
Sen direkt CİMER'e şikayetini döşe, 'görevli saat 15:00'da keyfi olarak işlemi yapmadı, mağdur edildim' diye belirt. İtiraz dilekçene de bu durumu ekle. En temizi hukuki yoldan yürümek, öteki türlü başın daha çok ağrır.