yeminle nalet gelsin ya . madem böyle birşey yapacaksın iyi niyetlisin insanlara uyarı ve zaman ver. atıyorum 6 ay içinde bütün app plaklar kalkacak de . insanlar yapsın etsin. ses sistemleride aynı . insanlara zaman tanı uyarı ver zamanı dolunca kanuna uymayana yapmayana yaz.
cidden nereye gidiyoruz biz anlamak mümkün değil
Valla hocam cumartesi günü notere gittim ilçede yaşıyorum yemin ederim 100 150 kişi vardı sistem çalışmadı bugün gittim hala çok kalabalık şoförler odası 15.00'da almadı beni 17.30da kapanmasına rağmen