Hocam sakın bulaşma adama, haklıyken haksız duruma düşersin. 35-40 bin TL ceza üstüne bir de adliyelik olma.
Sen direkt CİMER'e şikayetini döşe, 'görevli saat 15:00'da keyfi olarak işlemi yapmadı, mağdur edildim' diye belirt. İtiraz dilekçene de bu durumu ekle. En temizi hukuki yoldan yürümek, öteki türlü başın daha çok ağrır.
Cimere yazsam bu durumu, araç için yaptığım itirazda negatiflik durumu söz konusu olur mu hocam?