Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nisan'da kadar app plaka için ceza yok, uyarı var dediler diye okumuştum. Ama size ceza plakasız araç kullanmaktan yazılmış olabilir mi? Birini çıkarttım diye yazmışsınız
Ben de öyle biliyordum hocam ama şimdiden işimi halledeyim dedim eski plakamı noter almadı app olduğu için yenilemek zorundasın dediler, eski plakam 35XX'ti belgeyi aldım belgeyi alınca otomatik plaka değişmiş 10XX olmuş, ordan direkt şoförler odasına gittim ilçede yaşıyorum zaten küçük yer, şoförler odası çok doluyuz sabahtan beri 150 plaka geldi dedi almadı ben de çıkıp eve gittim giderken mobeseye yakalanmışım 35XX olarak gözüküyor mobesede, evin önünde polis 23.Maddeden ceza yazdı 46.000 TL +1 Ay ehliyet ve araba men erken ödersen 34.500 TL