Hocam neden 140.000 olsun, hadi tamam app'nin cezası 1milyon tl olsun diyelim, ama benim hiçbir şeyden haberim yok aracı alırken plaka aynı kalsın mı diye soruyorlar ben de kalsın dedim, plaka da appmiş, 70 yaşındaki amcaların bile plakası app çıkıyor kimsenin haberi yok. Ben bugün değişirken yedim zaten cezayı, senin başına da gelebilir haberin yoktur belki git notere sor noter almıyor app plakaları