Aksine hocam, elini güçlendirir. İtirazında 'Süreci tamamlamaya çalıştım ama kamu görevlisi keyfi olarak engel oldu, bu yüzden mağdur oldum, şikayetim de ektedir' dersin. Hakim o anki çabanı ve engellendiğini resmi belgeyle (CİMER başvurusuyla) görürse niyetinin halis olduğunu daha iyi anlar.
Negatiflik değil, haklılığını ispatlayan bir kanıt olur bu senin için.
İstediğiniz kadar itiraz edebilirsiniz, app plakadan dolayı ceza yazılmamış, plakasız araç kullanmaktan ceza yazılmış, plakasız trafiğe çıktığı için uygulanan idari işlem doğrudur, kimse kimseyi engelmemiştir.