noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cimere yazsam bu durumu, araç için yaptığım itirazda negatiflik durumu söz konusu olur mu hocam?
Aksine hocam, elini güçlendirir. İtirazında 'Süreci tamamlamaya çalıştım ama kamu görevlisi keyfi olarak engel oldu, bu yüzden mağdur oldum, şikayetim de ektedir' dersin. Hakim o anki çabanı ve engellendiğini resmi belgeyle (CİMER başvurusuyla) görürse niyetinin halis olduğunu daha iyi anlar.
Negatiflik değil, haklılığını ispatlayan bir kanıt olur bu senin için.