noaxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam yemin ediyorum tam böyle oldu ya, noterden çıktım şoförler odası 5 10 dakikalık mesafe, gittim hiçbir sıkıntı yok ama adam almadı 150 plaka var bunları halletmeden almayacağız dedi ben de çıktım eve gittim eve dönerken AVM mobesesine yakalanmışım :/
Hocam noter kağıdındaki saatle mobese saati birbirine yakınsa her türlü itiraz et. 'İşlemi başlattım, noterden çıktım, şoförler odası beni geri çevirince eve dönmek zorunda kaldım' dersin.
Sen keyfi plakasız gezmemişsin, görevli yüzünden o halde kalmışsın. 46 bin TL az para değil, mahkemede düzgünce anlatırsan iptal olma şansı çok yüksek. Peşini bırakma.