memurluğun da mühendislikten çok bir geri kalır yanı yok fakat mühendislik deneyim arttıkça aldığın maaş artıyor devlette memurken sabit. tanıdğım çoğu mühendis astronomik maaş alıyor geri kalanı da memurluğun bir tık üstü alıyor, tabi işe yeni başladığında birkaç sene asgari vs. sürünüyorsun

Ayrıca 2 senelik sağlık bölümlerinin atanma puanlarını gördün mü ? 90 civarı alman lazım haberin olsun..