muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar 2 yıllık bir bölüm okuyup KPSS ile memur olup sırtını devlete yaslamak mi
4 yıllık mühendislik bölümlerinden birini okuyup işini şansa birakmak mı

Tecrübeli arkadaşlardan yorum bekliyorum
Kamuda 5 yıl düz memur olarak çalışıp ardından tekrardan mühendislik kadrosuna atanıp 3 yıldır çalışan biri olarak mühendislik okumanı tavsiye etmem. Hem atama puanı yüksek hem de maaş olarak karşılığı yok. Tavsiyem 2 yıllık tıbbi sekreterlik ya da hemşirelik okuyup düşük KPSS puanıyla atanman ve benzer maaşları alman(tıbbi sekreter hemen hemen benzer, hemşire nöbet ücretiyle daha fazla maaş).