Konu
Mühendislik mi Memurluk mu?
26-01-2026, 21:46:28
#35
Meraboy
Mühendis ol sonra mühendis uzman memur olursun.
Bu şekilde KİT'e uzman girsen memur maaşı %30 alırsın en az