Mühendis olup kirasını zor ödüyen çok insan gördüm hocam
Yazılım mühendisliği okuyup yazılım bilmeyen çok insanda gördüm
Bence artık 4 yıllık üniversiteler özel meslek gibi oldu yeteneğin çevren yoksa bir hiçsin
Ama memur olunsa en azından asgarinin çok üstünde bir maaş alarak yaşanabilir
Ha memur olmak çok mu kolay hayır değil ama 4 yılın sonunda bana göre evsiz ve arabasız bir Türk genci olarak sevdiğim kızı istemeye gidemeyeceksem yok yazık olur
Kısa ama zor yol daha mantıklı geliyor
memur olunca da 4 yıl sonunda ev araba alman zor valla maalesef alım gücü eridi gitti. Şu an memur maaşı 60 bin evi geçtim en ucuz sıfır araba 1.3 milyon tl.