Kamuda 5 yıl düz memur olarak çalışıp ardından tekrardan mühendislik kadrosuna atanıp 3 yıldır çalışan biri olarak mühendislik okumanı tavsiye etmem. Hem atama puanı yüksek hem de maaş olarak karşılığı yok. Tavsiyem 2 yıllık tıbbi sekreterlik ya da hemşirelik okuyup düşük KPSS puanıyla atanman ve benzer maaşları alman(tıbbi sekreter hemen hemen benzer, hemşire nöbet ücretiyle daha fazla maaş).
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim hocam benim düşüncem o yönde tıbbi sekreterlik kazanıp memur olmayı düşünüyorum