• 17-12-2025, 04:24:09
    #28
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Alenen reklam yapıyosunuz 0 ticaretle ve moderatörler buna izim veriyor. İlginç. Siz ayrı ilginç bi kişiliksiniz zaten 3000 e sıfırdan.
    Ne kendinize saygınız var ne insanlara ne de forum kurallarına.
    @Coşkun Çetin;
  • 17-12-2025, 04:27:23
    #29
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Şimdi baktım bütün konularınız 0 ticaret puanınıza rağmen duruyor ve hepsinde apaçık reklam yapmışsınız.
    @Coşkun Çetin; tekrar etiket için kusura bakmayın ama bir süredir yoktum, kurallar falan mı değişti? Neden bu adamın 0 ticaret puanı varken alenen reklam yaptığı onlarca konu duruyor? Bakın 1 değil 2 değil bir sürü var profilinde.
  • 17-12-2025, 05:19:27
    #30
    1 aylık üyesiniz maşallah r10'u yalayıp yutmuş gibi konular açıyorsunuz
    • pinkdeveloper
    pinkdeveloper bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-12-2025, 06:28:04
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alenen reklam yapıyosunuz 0 ticaretle ve moderatörler buna izim veriyor. İlginç. Siz ayrı ilginç bi kişiliksiniz zaten 3000 e sıfırdan.
    Ne kendinize saygınız var ne insanlara ne de forum kurallarına.
    @Coşkun Çetin;
    999 TL ye script yapan insan mı bana diyo bunu
  • 17-12-2025, 06:39:26
    #32
    O işin 3000TL'ye olmayacağını ve projenin tamamlanmayacağını biliyorlar. Burada yenisiniz ama müşterilerin bir çoğunun ağzı yandı, ondan yanaşmazlar.

    Ayrıca yazılımcı mısınız reklam uzmanı mı? hadi onu geçtim kendi e-ticaret altyapınızı kullanmak yerine neden shopify?
    https://www.r10.net/proje-gelistirme...-ariyorum.html

    Sadece şu iki konuyu bırakıyorum, bakalım şanslı kişi kim olacak..

    https://www.r10.net/1090192442-post3.html
    https://www.r10.net/sorum-var/462746...ali-miyim.html
  • 17-12-2025, 07:28:47
    #33
    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alenen reklam yapıyosunuz 0 ticaretle ve moderatörler buna izim veriyor. İlginç. Siz ayrı ilginç bi kişiliksiniz zaten 3000 e sıfırdan.
    Ne kendinize saygınız var ne insanlara ne de forum kurallarına.
    @Coşkun Çetin;
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık üyesiniz maşallah r10'u yalayıp yutmuş gibi konular açıyorsunuz
    Bi ara baş belası Emre Kuyu vardı sonra banlandı aynı böyle konular açıyor diye sonra multi ile geri döndü o da Emre Kuyu diye ban yedi bu hesabın da Emre Kuyu olması ihtimal o da en son 2500tl ye sıfırdan yazılım yapıyor ve 16 kişilik ekibi mi ne vardı
  • 17-12-2025, 07:52:44
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O işin 3000TL'ye olmayacağını ve projenin tamamlanmayacağını biliyorlar. Burada yenisiniz ama müşterilerin bir çoğunun ağzı yandı, ondan yanaşmazlar.

    Ayrıca yazılımcı mısınız reklam uzmanı mı? hadi onu geçtim kendi e-ticaret altyapınızı kullanmak yerine neden shopify?
    https://www.r10.net/proje-gelistirme...-ariyorum.html

    Sadece şu iki konuyu bırakıyorum, bakalım şanslı kişi kim olacak..

    https://www.r10.net/1090192442-post3.html
    https://www.r10.net/sorum-var/462746...ali-miyim.html
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi ara baş belası Emre Kuyu vardı sonra banlandı aynı böyle konular açıyor diye sonra multi ile geri döndü o da Emre Kuyu diye ban yedi bu hesabın da Emre Kuyu olması ihtimal o da en son 2500tl ye sıfırdan yazılım yapıyor ve 16 kişilik ekibi mi ne vardı
    Eleştirilere aciğim konuda tartişma olmasın diye yanıt atmıyacağım ama sorusu olan özelden sorabilir
  • 17-12-2025, 09:03:10
    #35
    3.000 TL'ye sıfırdan E-ticaret sitesi... Kafayı yemişsiniz.
  • 17-12-2025, 09:21:28
    #36
    Bu rakamlara script tasarlarım diyorsanız ben de çalışmak isterim taraftar konsept ve oyun sitesine ihtiyacım var