• 17-12-2025, 02:38:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar gerçekten anlamakta zorlandığım bir durumu paylaşmak istiyorum.
    Adam geliyor “e-ticaret scripti arıyorum” diyor.
    Ben diyorum ki:
    – Hazır scriptlerde hata oluyor, gel 0’dan sana özel yapalım
    – Elimde kendi yazdığım e-ticaret altyapısı var
    – Sana özgün tema tasarlayayım
    – Sınırsız kullanım vereyim
    – Fiyat: 3.000 TL
    Cevap:
    Yok abi, hazır arıyorum.
    Ama hazır aradığı paketler piyasada 5–6 bin TL ve çoğu:
    – Lisanslı
    – Tema kısıtlı
    – Güncelleme derdi var
    – Başkasının kullandığı altyapı
    Yani:
    ✅ Daha pahalı
    ❌ Daha kısıtlı
    ❌ Daha az esnek
    Ama yine de “hazır” olsun diye ısrar var.
    Gerçekten soruyorum:
    Hazır script = güven algısı mı oluşuyor, yoksa “özel” kelimesi mi korkutuyor?
    Siz ne düşünüyorsunuz?
  • 17-12-2025, 02:40:34
    #2
    Hazır olması, daha önce kullanılıyor olması (responsive cart curt açısından problemsiz olması) ve açık olmaması gibi şeyleri kapsıyor olabilir,
    Ek olarak henüz 1 aylık üye olduğunuz için insanlar size güvenemiyor olabilir
    Daha çok şey sayabilirim, başlıca bunlar

    Olur öyle şeyler ticarette
  • 17-12-2025, 02:41:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır olması, daha önce kullanılıyor olması (responsive cart curt açısından problemsiz olması) ve açık olmaması gibi şeyleri kapsıyor olabilir,
    Ek olarak henüz 1 aylık üye olduğunuz için insanlar size güvenemiyor olabilir
    Daha çok şey sayabilirim, başlıca bunlar

    Olur öyle şeyler ticarette
    e-ticaret paketlerimiz pentest testlerine girip 14 günde 1 güncelleme aliyor ayrica açık kaynak %100 ve responsive mobil uyumlu
  • 17-12-2025, 02:42:32
    #4
    pinkdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ticaret paketlerimiz pentest testlerine girip 14 günde 1 güncelleme aliyor ayrica açık kaynak %100 ve responsive mobil uyumlu
    Satamadığınızdan söz etmişsiniz, satamadıktan sonra "pentest" testlerinden geçse n'olur, geçmese n'olur
  • 17-12-2025, 02:43:22
    #5
    sıfırdan e-ticaret sitesi kurup 3k mı alıyorsun
  • 17-12-2025, 02:43:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satamadığınızdan söz etmişsiniz, satamadıktan sonra "pentest" testlerinden geçse n'olur, geçmese n'olur
    hocam %100 satamiyorum diyemiyorum 2 kullanıcım var 50-60 bin tl bandina aldilar ama r10 da nedense 2-3 bin tl dediğimde fiyati uygun tuttugumda ihtiyacim oldugunda satilmiyo paraya ihtiyacim olmadiği sürelerde 9 satiş gerçekleştirmişim 30 bin tl üstü rakamlara.
  • 17-12-2025, 02:43:41
    #7
    sana özgün tema tasarlayayım ve 3000 bin tl

    sizin gibi bu rakamlara çalışanlar varken neden hazır arıyorlar bende anlamış değilim.
  • 17-12-2025, 02:43:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Esha0710 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfırdan e-ticaret sitesi kurup 3k mı alıyorsun
    Evet a dan z ye özenle php ile sizlere özgün tasarim ile yapiliyor her şeyi hazir kargo entegrasyonu - fatura - ödeme sistemi vb
  • 17-12-2025, 02:44:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    turkaz18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana özgün tema tasarlayayım ve 3000 bin tl

    sizin gibi bu rakamlara çalışanlar varken neden hazır arıyorlar bende anlamış değilim.
    hocam demolarimizi göstere bilirim gayette güzel bu arada.