• 17-12-2025, 14:43:08
    #46
    3000 TL'ye özel script?

    Senin özel script fiyatından daha pahalı temalar var. Bak altını çiziyorum sadece tema

    Ayrıca özel scriptlerin dezavantajları da az değil:

    1- Bekleme süresi
    2- Revize aşamaları
    3- Güncellemeler
    4- Anlaşmazlıklar
    5- Güvenlik açıkları
    6- Ek ücretler
    7-8-9 diye gider.

    Yazılım alanında sürüm mantığı olmaz. Domates satmıyorsunuz. Sizin sürüm mantığı ile çalıştığınızı da düşünmüyorum. İsterse aylık 50 müşterisi olsun. Profesyonel yazılımcılar belirttiğiniz fiyatlara laptopun kapağını bile açmaz.

    Ayrıca elinizdeki e-ticaret scriptini modifiye etmek özel script olmuyor. Bilginiz olsun.
    • CKorkmazli
    CKorkmazli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-12-2025, 14:51:07
    #47
    3000 Turk Lirasi gibi bir fiyata sifirdan e-ticaret scripti yazdigini soyleyen de satin alan da hayal goruyordur.
  • 17-12-2025, 17:47:15
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 TL'ye özel script?

    Senin özel script fiyatından daha pahalı temalar var. Bak altını çiziyorum sadece tema

    Ayrıca özel scriptlerin dezavantajları da az değil:

    1- Bekleme süresi
    2- Revize aşamaları
    3- Güncellemeler
    4- Anlaşmazlıklar
    5- Güvenlik açıkları
    6- Ek ücretler
    7-8-9 diye gider.

    Yazılım alanında sürüm mantığı olmaz. Domates satmıyorsunuz. Sizin sürüm mantığı ile çalıştığınızı da düşünmüyorum. İsterse aylık 50 müşterisi olsun. Profesyonel yazılımcılar belirttiğiniz fiyatlara laptopun kapağını bile açmaz.

    Ayrıca elinizdeki e-ticaret scriptini modifiye etmek özel script olmuyor. Bilginiz olsun.
    e-ticaret scripti a dan z ye tarafimizca yazildi hocam modifiyelik bişi yok.
  • 17-12-2025, 18:01:01
    #49
    Üyeliği durduruldu
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.000 TL'ye sıfırdan E-ticaret sitesi... Kafayı yemişsiniz.
    Kafayi yemedik hocam demolarimizi iletebilirim test hakkı sunabilirim tüm entegrasyonlar var boş zamanımda geliştirdim insanlar yararlansin diye fiyat uygun.

    YhuY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu rakamlara script tasarlarım diyorsanız ben de çalışmak isterim taraftar konsept ve oyun sitesine ihtiyacım var
    ulaşın hocam

    hiciste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "– Elimde kendi yazdığım e-ticaret altyapısı var"

    Dostum bu hazır olmuyor mu? Yada senin hazır diye tabir ettiklerinin hazır oluşunun farklılığı nedir, allah mı yolluyor yukardan?
    hocam kişiye özel düzenleniyor özel entegrasyon istiyorsa yapiliyor tema özel olarak tasarlanıyor giydiriliyor.

    kadirsungurlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demolarınızı merak ettim benimle de paylaşabilir misiniz?
    pm iletebilirmisiniz.


    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazır olması demek daha önce test edilmiş, kullanıcısı olan, sorunu daha az olan demek. siz sıfırdan yazalım dediğinizde sıfırdan tekrar tekrar sorun çıkma ihtimalleri demek. her biri için ayrı ayrı uğraş demek. her birinde müşterinin size ulaşma çabası, sizin de onu sallayıp sallamama ihtimallerinizin var olması demek.
    her yaptiğimiz işlemde test yapiyoruz e-ticaret paketlerimizi kendimizde kullanıyoruz boş zamanlarımda geliştirdim test ede ede devam ediyorum zaten pentest testleri vb yapildi

    Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana demolarınızı atar mısınız?
    bilgisayar başında günlerimi harcamaktansa 3000₺ size vereyim
    ulaşın hocam satiş haklari ile verelim.

    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninkisi de hazır seninkisi de başkasının kullandığı altyapı oluyor tüm müşterilerine kullandığına göre..
    hayir hocam her kullanıcımıza özel entegrasyonlar eklenip cikiyor tasarimlarda onlara özel oluyor



    metroport adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 aylık üyesiniz fiyat düşük verdiğiniz beklentiler yüksek bu sebeple güvenmemeleri gayet normal
    Teşekkürler değerli yorumunuz için

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 TL'ye özel script?

    Senin özel script fiyatından daha pahalı temalar var. Bak altını çiziyorum sadece tema

    Ayrıca özel scriptlerin dezavantajları da az değil:

    1- Bekleme süresi
    2- Revize aşamaları
    3- Güncellemeler
    4- Anlaşmazlıklar
    5- Güvenlik açıkları
    6- Ek ücretler
    7-8-9 diye gider.

    Yazılım alanında sürüm mantığı olmaz. Domates satmıyorsunuz. Sizin sürüm mantığı ile çalıştığınızı da düşünmüyorum. İsterse aylık 50 müşterisi olsun. Profesyonel yazılımcılar belirttiğiniz fiyatlara laptopun kapağını bile açmaz.

    Ayrıca elinizdeki e-ticaret scriptini modifiye etmek özel script olmuyor. Bilginiz olsun.
    1- Bekleme süresi ( Ortalama bir tema hazirlanip giydirilmezi 2 gün buluyor )
    2- Revize aşamaları ( Ekibimiz Sabah 9.30 -20.00 Arasi Yazdiğiniz gibi ilgileniyor anlık olarak revizeler yapiliyor )
    3- Güncellemeler ( Tabiikide güncellemeler atiyoruz )
    4- Anlaşmazlıklar ( müşterimiz her zaman haklıdır )
    5- Güvenlik açıkları ( Pentest Testleri Yapiliyor Her Güncellemede Her Sorunda Tespit Yapilip Gideriliyor )
    6- Ek ücretler ( Ek Ücret herşeyde cıkar hocam elimizden geldiğince cikarmamaya calişiyoruz bu gün hazir script alsaniz ondada ek şeyler istediğinizde bir yazilimciya para verirsiniz )

    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 Turk Lirasi gibi bir fiyata sifirdan e-ticaret scripti yazdigini soyleyen de satin alan da hayal goruyordur.
    Test etmek isterseniz pm atabilirsiniz boş zamanımızda geliştirdik bir problem yok tüm testleri yapildi ve başarili calişmayan bir entegre bir hata göremedik gördükce zaten düzeltiyoruz.
  • 17-12-2025, 18:02:38
    #50
    3000 tl nedir?
    cidden bu kadar mı düşüyorsunuz.
  • 17-12-2025, 18:03:41
    #51
    Üyeliği durduruldu
    KRmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 tl nedir?
    cidden bu kadar mı düşüyorsunuz.
    hocam bu fiyata bu kaliteyi sunuyorum bu fiyata script dahi yokken biz sorunsuz kaliteli tüm testleri yapilmiş yazilim sunuyoruz
    coğu soruları yanıtladım başka bir sorunuz varsa sizinde yanitliyim eğer gerçekten paragöz biri olsaydim 15 binden açardim kapiyi.

    Halen Scriptlerimiz Gelişiyor Şuan Yabanci Pazaryerlerine Entegrasyon getiriyorum
  • 17-12-2025, 19:20:21
    #52
    Herkese aynı scripti satıyorsanız sizin scriptiniz de hazır script olmuyor mu?
  • 17-12-2025, 21:04:51
    #53
    3000 TL Para birimini $ bile yapsan sıfırdan yapılacak iş değil. R10a enflasyon işlemiyor dedikleri sanırım bu olsa gerek. Devam edin böyle arkadaşlar devam edin ki sizin sayenizde işini gerçekten önemseyerek yapan insanlar daha net bir şekilde ortaya çıksın.
  • 17-12-2025, 21:54:32
    #54
    oxentasoft.com
    hocam 3 bin türk lirasına nasıl sıfırdan e ticaret yazılımı yapılıyor anlam veremedim