3000 TL Para birimini $ bile yapsan sıfırdan yapılacak iş değil. R10a enflasyon işlemiyor dedikleri sanırım bu olsa gerek. Devam edin böyle arkadaşlar devam edin ki sizin sayenizde işini gerçekten önemseyerek yapan insanlar daha net bir şekilde ortaya çıksın.