Arkadaşlar gerçekten anlamakta zorlandığım bir durumu paylaşmak istiyorum.
Adam geliyor
e-ticaret scripti arıyorum diyor.
Ben diyorum ki:
Hazır scriptlerde hata oluyor, gel
0dan sana özel yapalım
Elimde kendi yazdığım e-ticaret altyapısı var
Sana
özgün tema tasarlayayım
Sınırsız kullanım vereyim
Fiyat:
3.000 TL
Cevap:
Yok abi, hazır arıyorum.
Ama hazır aradığı paketler piyasada
56 bin TL ve çoğu:
Lisanslı
Tema kısıtlı
Güncelleme derdi var
Başkasının kullandığı altyapı
Yani:
✅ Daha pahalı
❌ Daha kısıtlı
❌ Daha az esnek
Ama yine de hazır olsun diye ısrar var.
Gerçekten soruyorum:
Hazır script = güven algısı mı oluşuyor, yoksa özel kelimesi mi korkutuyor?
Siz ne düşünüyorsunuz?