Alenen reklam yapıyosunuz 0 ticaretle ve moderatörler buna izim veriyor. İlginç. Siz ayrı ilginç bi kişiliksiniz zaten 3000 e sıfırdan.
Ne kendinize saygınız var ne insanlara ne de forum kurallarına.
@Coşkun Çetin;
999 TL ye script yapan insan mı bana diyo bunu