O işin 3000TL'ye olmayacağını ve projenin tamamlanmayacağını biliyorlar. Burada yenisiniz ama müşterilerin bir çoğunun ağzı yandı, ondan yanaşmazlar.
Ayrıca yazılımcı mısınız reklam uzmanı mı? hadi onu geçtim kendi e-ticaret altyapınızı kullanmak yerine neden shopify?
https://www.r10.net/proje-gelistirme...-ariyorum.html
Sadece şu iki konuyu bırakıyorum, bakalım şanslı kişi kim olacak..
https://www.r10.net/1090192442-post3.html https://www.r10.net/sorum-var/462746...ali-miyim.html