Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alenen reklam yapıyosunuz 0 ticaretle ve moderatörler buna izim veriyor. İlginç. Siz ayrı ilginç bi kişiliksiniz zaten 3000 e sıfırdan.
Ne kendinize saygınız var ne insanlara ne de forum kurallarına.
@Coşkun Çetin;
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 aylık üyesiniz maşallah r10'u yalayıp yutmuş gibi konular açıyorsunuz
Bi ara baş belası Emre Kuyu vardı sonra banlandı aynı böyle konular açıyor diye sonra multi ile geri döndü o da Emre Kuyu diye ban yedi bu hesabın da Emre Kuyu olması ihtimal o da en son 2500tl ye sıfırdan yazılım yapıyor ve 16 kişilik ekibi mi ne vardı