Mehmetmasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O işin 3000TL'ye olmayacağını ve projenin tamamlanmayacağını biliyorlar. Burada yenisiniz ama müşterilerin bir çoğunun ağzı yandı, ondan yanaşmazlar.

Ayrıca yazılımcı mısınız reklam uzmanı mı? hadi onu geçtim kendi e-ticaret altyapınızı kullanmak yerine neden shopify?
https://www.r10.net/proje-gelistirme...-ariyorum.html

Sadece şu iki konuyu bırakıyorum, bakalım şanslı kişi kim olacak..

https://www.r10.net/1090192442-post3.html
https://www.r10.net/sorum-var/462746...ali-miyim.html
ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ara baş belası Emre Kuyu vardı sonra banlandı aynı böyle konular açıyor diye sonra multi ile geri döndü o da Emre Kuyu diye ban yedi bu hesabın da Emre Kuyu olması ihtimal o da en son 2500tl ye sıfırdan yazılım yapıyor ve 16 kişilik ekibi mi ne vardı
Eleştirilere aciğim konuda tartişma olmasın diye yanıt atmıyacağım ama sorusu olan özelden sorabilir