• 03-12-2025, 13:59:28
    #10
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapattım, ben bu 22 dolarlık meblağı ödemezsem ne olur?
    hiç ödemediğim olmadı hocam bilmiyorum.
  • 03-12-2025, 14:00:12
    #11
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç ödemediğim olmadı hocam bilmiyorum.
    Hocam o kadar da kullanmadım, 22 dolar neyin ben onu anlamadım yani. Yalnızca Gemini 3 ve Opus 4.5 diyor fakat ben saatlerdir Sonnet 4.5 kullanıyorum zaten.
  • 03-12-2025, 14:01:31
    #12
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o kadar da kullanmadım, 22 dolar neyin ben onu anlamadım yani. Yalnızca Gemini 3 ve Opus 4.5 diyor fakat ben saatlerdir Sonnet 4.5 kullanıyorum zaten.
    her model ücrete tabidir sadece fiyat farkı var hocam.
  • 03-12-2025, 14:04:07
    #13
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her model ücrete tabidir sadece fiyat farkı var hocam.
    Küfür edeceğim olmicak şimdi Direkt para tuzağı olarak yapılmış bir sistem, bu ne ya?
  • 03-12-2025, 14:05:26
    #14
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapattım, ben bu 22 dolarlık meblağı ödemezsem ne olur?
    Supporta konuyu iletin yanlışlık varsa silinecektir, aksi durumda ödeyin zaten 22 dolar bir şey değil. Cursor henüz Türkiye'ye icra başlatmadığı için şimdilik bir şey olmaz ama çok fazla para takıp kaçan olursa ve Türkiye'den bir avukatlık bürosu ile anlaşırlarsa o zaman o 22 doları faiziyle isterler.
  • 03-12-2025, 14:09:04
    #15
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Supporta konuyu iletin yanlışlık varsa silinecektir, aksi durumda ödeyin zaten 22 dolar bir şey değil. Cursor henüz Türkiye'ye icra başlatmadığı için şimdilik bir şey olmaz ama çok fazla para takıp kaçan olursa ve Türkiye'den bir avukatlık bürosu ile anlaşırlarsa o zaman o 22 doları faiziyle isterler.
    Hocam mevzu 22 doları ödemek değil de, yani bunun için keşke bi' uyarı mesajı falan koysalardı Olmadı böyle gerçekten.
  • 03-12-2025, 14:16:36
    #16
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mevzu 22 doları ödemek değil de, yani bunun için keşke bi' uyarı mesajı falan koysalardı Olmadı böyle gerçekten.
    Cursor'da geçen "On-Demand Usage" ön tanımlı olarak yeni üye olunduysa açık geliyor, bununla ilgili blog yazıları ve doc tarafında açıklamaları var adamlara niye böyle desen kafana o belgeleri atar Adamlar zaten kar edemiyor limitleri iyice kıstılar zaten örnek vereyim belirli bir modeli kullanırsan aşşağıdaki gibi fatura işlemeye başlıyor. Auto kullanırsan belirli oranda hesap limitleriyle birlikte iş görür.
  • 03-12-2025, 14:18:47
    #17
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursor'da geçen "On-Demand Usage" ön tanımlı olarak yeni üye olunduysa açık geliyor, bununla ilgili blog yazıları ve doc tarafında açıklamaları var adamlara niye böyle desen kafana o belgeleri atar Adamlar zaten kar edemiyor limitleri iyice kıstılar zaten örnek vereyim belirli bir modeli kullanırsan aşşağıdaki gibi fatura işlemeye başlıyor. Auto kullanırsan belirli oranda hesap limitleriyle birlikte iş görür.
    Nasıl kar edemiyorlar ki, anlamadım bunu. Evet, limitleri de bayağı kısmışlar gerçekten. Ben totalde 89M token kullanmışım, 190ın yarısı bile değil
  • 03-12-2025, 14:24:33
    #18

    hocam