Hocam mevzu 22 doları ödemek değil de, yani bunun için keşke bi' uyarı mesajı falan koysalardı

Olmadı böyle gerçekten.
Cursor'da geçen "On-Demand Usage" ön tanımlı olarak yeni üye olunduysa açık geliyor, bununla ilgili blog yazıları ve doc tarafında açıklamaları var adamlara niye böyle desen kafana o belgeleri atar

Adamlar zaten kar edemiyor limitleri iyice kıstılar zaten örnek vereyim belirli bir modeli kullanırsan aşşağıdaki gibi fatura işlemeye başlıyor. Auto kullanırsan belirli oranda hesap limitleriyle birlikte iş görür.