Kapattım, ben bu 22 dolarlık meblağı ödemezsem ne olur?
Supporta konuyu iletin yanlışlık varsa silinecektir, aksi durumda ödeyin zaten 22 dolar bir şey değil. Cursor henüz Türkiye'ye icra başlatmadığı için şimdilik bir şey olmaz ama çok fazla para takıp kaçan olursa ve Türkiye'den bir avukatlık bürosu ile anlaşırlarsa o zaman o 22 doları faiziyle isterler.