Supporta konuyu iletin yanlışlık varsa silinecektir, aksi durumda ödeyin zaten 22 dolar bir şey değil. Cursor henüz Türkiye'ye icra başlatmadığı için şimdilik bir şey olmaz ama çok fazla para takıp kaçan olursa ve Türkiye'den bir avukatlık bürosu ile anlaşırlarsa o zaman o 22 doları faiziyle isterler.
Hocam mevzu 22 doları ödemek değil de, yani bunun için keşke bi' uyarı mesajı falan koysalardı

Olmadı böyle gerçekten.