Cursor'da geçen "On-Demand Usage" ön tanımlı olarak yeni üye olunduysa açık geliyor, bununla ilgili blog yazıları ve doc tarafında açıklamaları var adamlara niye böyle desen kafana o belgeleri atar

Adamlar zaten kar edemiyor limitleri iyice kıstılar zaten örnek vereyim belirli bir modeli kullanırsan aşşağıdaki gibi fatura işlemeye başlıyor. Auto kullanırsan belirli oranda hesap limitleriyle birlikte iş görür.
Nasıl kar edemiyorlar ki, anlamadım bunu. Evet, limitleri de bayağı kısmışlar gerçekten. Ben totalde 89M token kullanmışım, 190ın yarısı bile değil