• 03-12-2025, 13:52:01
    #1
    Merhabalar. 28 Kasım tarihinde Cursor Pro satın almıştım. Anlamadığım bir şekilde bugün limitim dolmuş, nasıl dolduğu hakkında bir fikrim yok, 50 dolarlık sınır koymuşum ve 22 dolarını kullanmışım. Ödeme almaya çalıştı fakat sanal kart girdiğim için reddetti. Şuan kullanamıyorum. Başına buna benzer bir olay gelen oldu mu, ne yaptınız? Ben ne yapabilirim?
  • 03-12-2025, 13:54:38
    #2
    Paket satın alıyorsunuz fakat içerisinde birde kullandığım kadar harca seçeneği var yanlışlıkla aktifleştirmiş olabilir misiniz? En azından ben kullandığımda öyleydi.
  • 03-12-2025, 13:56:03
    #3
    EpikSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paket satın alıyorsunuz fakat içerisinde birde kullandığım kadar harca seçeneği var yanlışlıkla aktifleştirmiş olabilir misiniz? En azından ben kullandığımda öyleydi.
    Nerede var hocam öyle bir seçenek?
  • 03-12-2025, 13:56:31
    #4
    20 dolarlık krediniz bittiğinde otomatik olarak kullandığım kadar harca seçeneği açık oluyor.
  • 03-12-2025, 13:56:55
    #5
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede var hocam öyle bir seçenek?
    https://cursor.com/dashboard?tab=spending
  • 03-12-2025, 13:57:09
    #6
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 dolarlık krediniz bittiğinde otomatik olarak kullandığım kadar harca seçeneği açık oluyor.
    Hocam 20 dolarlık kredimin bittiğini nasıl anlayacağım? Ben öyle bir seçenek açmadım, bilgim dışındaydı zaten. Ne olacak şimdi?
  • 03-12-2025, 13:57:40
    #7
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 20 dolarlık kredimin bittiğini nasıl anlayacağım? Ben öyle bir seçenek açmadım, bilgim dışındaydı zaten. Ne olacak şimdi?
    attığım linkten kontrol edebilirsiniz.
  • 03-12-2025, 13:58:31
    #8
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede var hocam öyle bir seçenek?


    kapalı olması lazım
  • 03-12-2025, 13:58:48
    #9
    efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    attığım linkten kontrol edebilirsiniz.
    Kapattım, ben bu 22 dolarlık meblağı ödemezsem ne olur?