Merhabalar. 28 Kasım tarihinde Cursor Pro satın almıştım. Anlamadığım bir şekilde bugün limitim dolmuş, nasıl dolduğu hakkında bir fikrim yok, 50 dolarlık sınır koymuşum ve 22 dolarını kullanmışım. Ödeme almaya çalıştı fakat sanal kart girdiğim için reddetti. Şuan kullanamıyorum. Başına buna benzer bir olay gelen oldu mu, ne yaptınız? Ben ne yapabilirim?