vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapattım, ben bu 22 dolarlık meblağı ödemezsem ne olur?
Merhaba cursor 1 yıllık pro var bende aynısı başıma geldi parayı ödemedim bidaki ay otomatik yenilendiği için tekrardan kullanabiliyorum.
artık On-Demand özelliği kullanamıyorum parayı ödemedikçe kullanamam daha




cursorda istekler bittiği zaman sadece Auto mod kullanabiliyorum. oda galiba claude 3.5 sanırım