efecakirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiç ödemediğim olmadı hocam bilmiyorum.
Hocam o kadar da kullanmadım, 22 dolar neyin ben onu anlamadım yani. Yalnızca Gemini 3 ve Opus 4.5 diyor fakat ben saatlerdir Sonnet 4.5 kullanıyorum zaten.