• 26-06-2025, 22:56:18
    #28
    Airfel aldım gayet iyi.
  • 26-06-2025, 23:13:27
    #29
    TCL öneririm
  • 27-06-2025, 00:38:17
    #30
    Geçen sene 1 adet airfel aldım. bu senede yatak odasınada aldım 2 adet airfel klimam var gayet iyi servisi daikin servisi zaten daikinin markası. klima kompresorunde dahi daikin logosu var. tavsiye ederim tam bir f/p
  • 27-06-2025, 01:50:22
    #31
    SeoWr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene 1 adet airfel aldım. bu senede yatak odasınada aldım 2 adet airfel klimam var gayet iyi servisi daikin servisi zaten daikinin markası. klima kompresorunde dahi daikin logosu var. tavsiye ederim tam bir f/p
    Airfel markasını da notlarıma ekledim. Şu an Bosch, Airfel, Midea ve Vestel arasında kaldım. Bunlardan birisi hangi işime gelirse, ona göre eleyip alacağım galiba. Alırken de bütçeyi zorlamamak ama sorun yaşamayacağım bir şey almak istiyorum.
  • 27-06-2025, 07:54:18
    #32
    Gree
  • 27-06-2025, 10:58:26
    #33
    Ailemin evinde, ofisimde, kendi evimde Kaira kullanıyorum 12.000 btu çok memnunum Daikin firmasına ait kuruluma garantiye vs Daikin geliyor ve en önemlisi klima montajı sırasında vakum yapıyorlar ablam vestel aldı renginden kaynaklı ısrarla söylememize rağmen vakum yapılmadı buda performansı çok düşürüyor.
    https://www.hepsiburada.com/kaira-dt...0T%C3%BCrkiye&
  • 27-06-2025, 12:33:10
    #34
    renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beko önermiyorum , vestel + aura var memnunum
    Yoruma ekleme yapmak istedim;

    Vestel + alarko carrier + Aura kullanıyorum kesinlikle aura tavsiye ederim.
  • 27-06-2025, 13:10:29
    #35
    12k btu yazar ama 9 verirler hocam. 12 yazıp 14 veren tek klima: midea. (mitsubishi daikin dışında)

    biz aldık memnunuz. energy save mi ne öyle bir modeliydi. elektriği neredeyse etkilemedi. youtubedaki videolarına bakabilirsiniz.
  • 27-06-2025, 13:50:50
    #36
    FıratBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12k btu yazar ama 9 verirler hocam. 12 yazıp 14 veren tek klima: midea. (mitsubishi daikin dışında)

    biz aldık memnunuz. energy save mi ne öyle bir modeliydi. elektriği neredeyse etkilemedi. youtubedaki videolarına bakabilirsiniz.
    Merhaba, sanırım bugün Midea alacağım gibi duruyor. Çok fazla öneren var ve sanırım çoğu firmanın üreticisi bu markaymış.

    https://www.epey.com/klima/midea-xtreme-eco-12.html bundan mı bahsediyorsunuz bu arada?