Klima Önerisi HK. R10+
39
●1.144
- 27-06-2025, 01:50:22Airfel markasını da notlarıma ekledim. Şu an Bosch, Airfel, Midea ve Vestel arasında kaldım. Bunlardan birisi hangi işime gelirse, ona göre eleyip alacağım galiba. Alırken de bütçeyi zorlamamak ama sorun yaşamayacağım bir şey almak istiyorum.SeoWr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-06-2025, 10:58:26Ailemin evinde, ofisimde, kendi evimde Kaira kullanıyorum 12.000 btu çok memnunum Daikin firmasına ait kuruluma garantiye vs Daikin geliyor ve en önemlisi klima montajı sırasında vakum yapıyorlar ablam vestel aldı renginden kaynaklı ısrarla söylememize rağmen vakum yapılmadı buda performansı çok düşürüyor.
https://www.hepsiburada.com/kaira-dt...0T%C3%BCrkiye& - 27-06-2025, 12:33:10Yoruma ekleme yapmak istedim;renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vestel + alarko carrier + Aura kullanıyorum kesinlikle aura tavsiye ederim. - 27-06-2025, 13:50:50Merhaba, sanırım bugün Midea alacağım gibi duruyor. Çok fazla öneren var ve sanırım çoğu firmanın üreticisi bu markaymış.FıratBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.epey.com/klima/midea-xtreme-eco-12.html bundan mı bahsediyorsunuz bu arada?