• 27-06-2025, 14:00:00
    #37
    Ofiste samsung, evde tcl kullanıyorum TCL daha iyi gibime geliyor
  • 27-06-2025, 16:31:52
    #38
    Geçen sene Vestel aldım gayet memnunum , en çok satanların arasındaydı geçen sene.
  • 27-06-2025, 21:23:20
    #39
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, sanırım bugün Midea alacağım gibi duruyor. Çok fazla öneren var ve sanırım çoğu firmanın üreticisi bu markaymış.

    https://www.epey.com/klima/midea-xtreme-eco-12.html bundan mı bahsediyorsunuz bu arada?
    evet bu. üstelik fiyat geçen yılki ile aynı gram zam yapmamışlar. midea motor sağlayıcı bir firma aynı zamanda.

    youtube adem helvacının testleri var hocam tüketimi oradan da inceleyebilirsiniz:

    https://www.youtube.com/shorts/oybvhK1lQWk

    ikinci bir önerim de yaşadığınız yerde midea varsa yakınlarda oradan alın. hem internetle aynı fiyata geliyor hem direkt muhatap ve harika kurulum yapıyorlar.
  • 27-06-2025, 23:46:07
    #40
    Airfel kullanıyorum memnunum.