• 26-06-2025, 15:11:14
    #10
    Vestel, beko, baymak, LG, toshiba kullanan biri olarak söylüyorum. Uygun fiyatlı al geç. Klimada alıp da soğutmuyor ısıtmıyor diyeni görmedim. Yenilerin hepsi güzel performans veriyor, beklentiyi karşılıyor. ECA veya baymak alabilirsiniz.
  • 26-06-2025, 15:14:30
    #11
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu Midea'yı baya öneren oluyor. İyi bir markamıdır? Ben ilk defa duydum. Ama diğerlerine göre kıyaslama yapınca baya ön plana çıkıyor.
    Piyasadaki çoğu markaya üretimi Midea yapıyor. f/p olarak iyi. Biz airfel kullanıyoruz bugüne kadar bi sorun yaşamadık.
    Instagramdan https://www.instagram.com/ademhelvaci_ bu hesabı takip edebilirsin. Çok iyi incelemeler yapıp öneriler yapıyor.
  • 26-06-2025, 15:15:26
    #12
    bence farklı bir tamirci çağırın çöpe at demek kolay belki uğraşmak istememiştir
  • 26-06-2025, 15:19:44
    #13
    Platin üye
    düşük bütçe için vestfrost bi tık üstü için vestel, sorunsuz kullanıyoruz
  • 26-06-2025, 15:20:02
    #14
    Gree alım 6 yıl garanti baya güzel benimde airfel bozuldu 4 aydır bunu aldım kullanıyorum.
  • 26-06-2025, 15:43:45
    #15
    SEG INVERTER ++ aldım gayet güzel ADANA sıcağında.
  • 26-06-2025, 15:44:51
    #16
    Üyeliği durduruldu

    bende antalyadayım artık derece göstermiyor ve bilgisayar açılmıyor.
    şu anda bulunduğum bölge telefonda 41 derece
  • 26-06-2025, 16:20:30
    #17
    Seo Hizmetleri
    4 senedir vestel kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı. onun haricinde de midea uzun sure kullandım 2 markayi da tavsiye edebilirim
  • 26-06-2025, 16:46:42
    #18
    SEO ve Google Ads Uzmanı
    Kaliteli, performanslı, 10 yıl garantili, enerji tasarruflu klima istiyorsan mitsubishi klima öneririm.