Klima Önerisi HK. R10+
39
●1.144
- 26-06-2025, 15:14:30Piyasadaki çoğu markaya üretimi Midea yapıyor. f/p olarak iyi. Biz airfel kullanıyoruz bugüne kadar bi sorun yaşamadık.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Instagramdan https://www.instagram.com/ademhelvaci_ bu hesabı takip edebilirsin. Çok iyi incelemeler yapıp öneriler yapıyor. - 26-06-2025, 15:19:44düşük bütçe için vestfrost bi tık üstü için vestel, sorunsuz kullanıyoruz
- 26-06-2025, 16:20:304 senedir vestel kullanıyorum herhangi bir sorun olmadı. onun haricinde de midea uzun sure kullandım 2 markayi da tavsiye edebilirim
- 26-06-2025, 16:46:42Kaliteli, performanslı, 10 yıl garantili, enerji tasarruflu klima istiyorsan mitsubishi klima öneririm.
