mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu Midea'yı baya öneren oluyor. İyi bir markamıdır? Ben ilk defa duydum. Ama diğerlerine göre kıyaslama yapınca baya ön plana çıkıyor.
Piyasadaki çoğu markaya üretimi Midea yapıyor. f/p olarak iyi. Biz airfel kullanıyoruz bugüne kadar bi sorun yaşamadık.
Instagramdan https://www.instagram.com/ademhelvaci_ bu hesabı takip edebilirsin. Çok iyi incelemeler yapıp öneriler yapıyor.