• 26-06-2025, 15:00:05
    #1
    Selamlar, tam sıcakların sert başladığı dönemde bugün klima bozuldu. Klimacı çağırdım, adam çöpe at dedi.
    Klimadan anlayıp da 12.000 BTU klima önerebilecek var mıdır? Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.

    Anlık:
  • 26-06-2025, 15:02:26
    #2
    mitsubishi ve daikin bu işin duayeni tabikide ama fiyatları çok uçuk ben yaklaşık 3 yıldır beko marka kullanıyorum sıfır aldım gayet memnunum ( arçelik beko birebir aynı )
  • 26-06-2025, 15:03:22
    #3
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    Bunu eskiden kullanmıştım, fiyat biraz tuzlu ama güç tüketimi düşüktür.
  • 26-06-2025, 15:04:15
    #4
    Ak6uN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mitsubishi ve daikin bu işin duayeni tabikide ama fiyatları çok uçuk ben yaklaşık 3 yıldır beko marka kullanıyorum sıfır aldım gayet memnunum ( arçelik beko birebir aynı )
    Hocam Mitsubishi markasının yanından bile geçemem şu an. Minumum 50K'dan başlıyor, KeySmart/Midea/Baymak/Altus şu üç marka ön planda duruyor. Bakalım araştırma yapıyorum.
  • 26-06-2025, 15:05:12
    #5
    Vestel ,,2-3 yıldır kullanıyorum sorunsuz
  • 26-06-2025, 15:06:43
    #6
    invictus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu eskiden kullanmıştım, fiyat biraz tuzlu ama güç tüketimi düşüktür.
    Teşekkürler, bunuda not aldım. Benimde dikkatimi çekmişti fakat Samsung'un galiba parçalarını bulmak zor.
  • 26-06-2025, 15:07:23
    #7
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, bunuda not aldım. Benimde dikkatimi çekmişti fakat Samsung'un galiba parçalarını bulmak zor.
    Hocam arıza durumunda sıkıntı yaşayabilirsiniz fakat onun haricinde üzmez
  • 26-06-2025, 15:08:40
    #8
    F/P olarak Airfel ve Midea bakabilirsin.
  • 26-06-2025, 15:10:20
    #9
    YusufOzcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    F/P olarak Airfel ve Midea bakabilirsin.
    Hocam bu Midea'yı baya öneren oluyor. İyi bir markamıdır? Ben ilk defa duydum. Ama diğerlerine göre kıyaslama yapınca baya ön plana çıkıyor.