Selamlar, tam sıcakların sert başladığı dönemde bugün klima bozuldu. Klimacı çağırdım, adam çöpe at dedi.
Klimadan anlayıp da 12.000 BTU klima önerebilecek var mıdır? Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler.

Anlık: