• 26-06-2025, 18:39:12
    #19
    kaira aldım ben 2 hafta önce 12 binlik fiyatı hala aldığım zamandaki gibi. kötü yorum görmedim daikin alt markasıymış. kuruluma da daikin geldi. şimdilik bi problem yok
  • 26-06-2025, 18:51:55
    #20
    Üst düzey bir ürün isterseniz Daikin alın derim. Ama fiyat Performans derseniz Vestel öneririm. Arçelikte iyidir parçası kolay bulunur.
  • 26-06-2025, 19:17:44
    #21
    DijitalMekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşük bütçe için vestfrost bi tık üstü için vestel, sorunsuz kullanıyoruz
    Hocam az önce eve geldim. Dör tane mağaza gezdim; Beko, Bosch, Arçelik ve Vestel. Bunların arasından en uygun ve taksit bakımından işimize gelen Vestel oldu. Öneriyor musunuz?
    Fiyatlar:
  • 26-06-2025, 19:21:29
    #22
    Platin üye
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam az önce eve geldim. Dör tane mağaza gezdim; Beko, Bosch, Arçelik ve Vestel. Bunların arasından en uygun ve taksit bakımından işimize gelen Vestel oldu. Öneriyor musunuz?
    Fiyatlar:
    Diğer markaları deneyimlemedim açıkçası. Şuan aktif 2 yıldır vestel flora kullanıyorum bir sorunum olmadığı için önerebilirim ancak diğer markalarıda biraz araştırıp öyle karar verin isterseniz.
  • 26-06-2025, 19:25:28
    #23
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence farklı bir tamirci çağırın çöpe at demek kolay belki uğraşmak istememiştir
    Hocam yıllardır klimamızın sorunları ile ilgilenen bir klimacımız, tamir edebilseydi ederdi diye düşünüyorum.

    Bananciel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bende antalyadayım artık derece göstermiyor ve bilgisayar açılmıyor.
    şu anda bulunduğum bölge telefonda 41 derece
    Valla hocam bugün ayrı bir sıcak, öyle bir şansızlık var ki üzerimde tam da bu sıcakta klima bozuldu.

    mustafacakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaliteli, performanslı, 10 yıl garantili, enerji tasarruflu klima istiyorsan mitsubishi klima öneririm.
    Gönül isterdi ki Mitsubishi alabilelim ama şu an çok zor hocam ya

    UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üst düzey bir ürün isterseniz Daikin alın derim. Ama fiyat Performans derseniz Vestel öneririm. Arçelikte iyidir parçası kolay bulunur.
    Valla Vestel alacağız gibi duruyor ama insan bir çekiniyor Vestel'den.
  • 26-06-2025, 20:27:01
    #24
    beko önermiyorum , vestel + aura var memnunum
  • 26-06-2025, 20:46:50
    #25
    Antalya'dasın hocam bizim klimacı yardımcı olabilir uygun yollu. (İnşaat yapıyoruz bizim alt yapı v.s yapıyor kendisi. Klimacı olupta güvendiğim tek insan öyle söyleyeyim malum o piyasa baya tehlikeli)
  • 26-06-2025, 21:08:08
    #26
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla Vestel alacağız gibi duruyor ama insan bir çekiniyor Vestel'den.
    Tavsiye ederim, beyaz eşya biraz şans işi. Evde ki tüm beyaz eşya Vestel, çokta memnunum.
  • 26-06-2025, 22:03:21
    #27
    Baymam taktırdık yorumu fazla idi gayet iyi