Klima Önerisi HK. R10+
39
●1.144
- 26-06-2025, 18:39:12kaira aldım ben 2 hafta önce 12 binlik fiyatı hala aldığım zamandaki gibi. kötü yorum görmedim daikin alt markasıymış. kuruluma da daikin geldi. şimdilik bi problem yok
- 26-06-2025, 19:17:44Hocam az önce eve geldim. Dör tane mağaza gezdim; Beko, Bosch, Arçelik ve Vestel. Bunların arasından en uygun ve taksit bakımından işimize gelen Vestel oldu. Öneriyor musunuz?DijitalMekan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiyatlar:- Beko: 32k (6 taksit) => https://www.beko.com.tr/split-klima/...R51laorL7evR1d
- Bosch: 35k (6 taksit)
- Arçelik: 31K (7 Taksit)
- Vestel: 26,8K (9 Taksit) => https://www.vestel.com.tr/vestel-flora-doga-inverter-126-a-wifi-klima-p-4031
- 26-06-2025, 19:21:29Diğer markaları deneyimlemedim açıkçası. Şuan aktif 2 yıldır vestel flora kullanıyorum bir sorunum olmadığı için önerebilirim ancak diğer markalarıda biraz araştırıp öyle karar verin isterseniz.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-06-2025, 19:25:28Hocam yıllardır klimamızın sorunları ile ilgilenen bir klimacımız, tamir edebilseydi ederdi diye düşünüyorum.TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam bugün ayrı bir sıcak, öyle bir şansızlık var ki üzerimde tam da bu sıcakta klima bozuldu.Bananciel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gönül isterdi ki Mitsubishi alabilelim ama şu an çok zor hocam yamustafacakir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Vestel alacağız gibi duruyor ama insan bir çekiniyor Vestel'den.UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 26-06-2025, 21:08:08Tavsiye ederim, beyaz eşya biraz şans işi. Evde ki tüm beyaz eşya Vestel, çokta memnunum.mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

