Konu
Klima Önerisi HK. R10+
26-06-2025, 18:51:55
#20
UtkuTR
Üst düzey bir ürün isterseniz Daikin alın derim. Ama fiyat Performans derseniz Vestel öneririm. Arçelikte iyidir parçası kolay bulunur.