bence farklı bir tamirci çağırın çöpe at demek kolay belki uğraşmak istememiştir
Hocam yıllardır klimamızın sorunları ile ilgilenen bir klimacımız, tamir edebilseydi ederdi diye düşünüyorum.
bende antalyadayım artık derece göstermiyor ve bilgisayar açılmıyor.
şu anda bulunduğum bölge telefonda 41 derece
Valla hocam bugün ayrı bir sıcak, öyle bir şansızlık var ki üzerimde tam da bu sıcakta klima bozuldu.
Kaliteli, performanslı, 10 yıl garantili, enerji tasarruflu klima istiyorsan
mitsubishi klima öneririm.
Gönül isterdi ki Mitsubishi alabilelim ama şu an çok zor hocam ya
Üst düzey bir ürün isterseniz Daikin alın derim. Ama fiyat Performans derseniz Vestel öneririm. Arçelikte iyidir parçası kolay bulunur.
Valla Vestel alacağız gibi duruyor ama insan bir çekiniyor Vestel'den.