mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla Vestel alacağız gibi duruyor ama insan bir çekiniyor Vestel'den.
Tavsiye ederim, beyaz eşya biraz şans işi. Evde ki tüm beyaz eşya Vestel, çokta memnunum.