Konu
Klima Önerisi HK. R10+
26-06-2025, 15:02:26
#2
Ak6uN
mitsubishi ve daikin bu işin duayeni tabikide ama fiyatları çok uçuk ben yaklaşık 3 yıldır beko marka kullanıyorum sıfır aldım gayet memnunum ( arçelik beko birebir aynı )