Konu
Klima Önerisi HK. R10+
27-06-2025, 13:10:29
#35
FıratBey
12k btu yazar ama 9 verirler hocam. 12 yazıp 14 veren tek klima: midea. (mitsubishi daikin dışında)
biz aldık memnunuz. energy save mi ne öyle bir modeliydi. elektriği neredeyse etkilemedi. youtubedaki videolarına bakabilirsiniz.