12k btu yazar ama 9 verirler hocam. 12 yazıp 14 veren tek klima: midea. (mitsubishi daikin dışında)

biz aldık memnunuz. energy save mi ne öyle bir modeliydi. elektriği neredeyse etkilemedi. youtubedaki videolarına bakabilirsiniz.