12k btu yazar ama 9 verirler hocam. 12 yazıp 14 veren tek klima: midea. (mitsubishi daikin dışında)
biz aldık memnunuz. energy save mi ne öyle bir modeliydi. elektriği neredeyse etkilemedi. youtubedaki videolarına bakabilirsiniz.
Merhaba, sanırım bugün Midea alacağım gibi duruyor. Çok fazla öneren var ve sanırım çoğu firmanın üreticisi bu markaymış.
https://www.epey.com/klima/midea-xtreme-eco-12.html bundan mı bahsediyorsunuz bu arada?