Ailemin evinde, ofisimde, kendi evimde Kaira kullanıyorum 12.000 btu çok memnunum Daikin firmasına ait kuruluma garantiye vs Daikin geliyor ve en önemlisi klima montajı sırasında vakum yapıyorlar ablam vestel aldı renginden kaynaklı ısrarla söylememize rağmen vakum yapılmadı buda performansı çok düşürüyor.
https://www.hepsiburada.com/kaira-dt...0T%C3%BCrkiye&