Banka Tazminata Çökebilir mi?
33
●1.314
- 09-06-2025, 14:57:50hesaplar da haciz var mı ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 15:04:09Hesaplarda haciz yok. Maaşlı ssk lı çalışan olduğu için. Malda yok üstüne. Maaşının 4/1 ı her an başlayabilir kesilmeye. Hesaplarında bir haciz yok para girip çıkıyor. Ama icra takipleri yeni başlıyor. Avukata aktarılmış.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 15:06:43Merak konusu bu aslında. Para gelir gelmez aktaracak zaten. Ama maaşı aldiği banka uyanık olup maaş haczi yerine kıdem tazminatına çökmesi için başka bir icra göndermesi gerekiyor sanırım. Maaş haczi haricinde.persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoksa şöyle mi?, Maaş haczi gönderdiklerinde zaten işten ayrıldığındaki haklarınada otomatik haciz koymuş oluyorlarmı? - 09-06-2025, 15:14:18hayır sanmıyorum ,,ama yinede bir avukata danışın,yada icra dairesine de sorabilirsiniz benceMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 15:51:18Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..
Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir. - 09-06-2025, 16:31:09Evet hocam doğru. Maaşa haciz gelince otomatik olarak işten ayrılırsa diye tüm alacaklarınada otomatik olarak haciz ekleniyor mu. Veya benzeriByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2025, 17:21:04hesaba yatan para nereden geldiği önemli değil,ne tazminatı olursa olsun bankaya borçluysan ve takipdeyse aynen blok koyuyorlar,ancak dediğim gibi banka alacağına yönelik maaş hacizi başlatıysa icra dairesi çalıştığjn yere haciz gönderir,şu kadarını kesip bizde gönder der iş yerine,iş yeri bunu göndermek zorunda,,bu düzenli ödeniyorsa sorun olacağını sanmam,,bir bilen avukat arkadaş olursa burada tam durumu paylaşırsa ,durumu netleştiririz.ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle