• 09-06-2025, 14:57:19
    #10
    Affetmez Hakkı olandan fazlasını alır yeterki para kokusunu alsınlar en sevdiklerişey
  • 09-06-2025, 14:57:50
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında arkadaşlar sormak istediğim, bu banka maaş aldığı banka olduğu için, maaşın 4/1 ini alacak onu biliyoruz da, olaki tazminatı alırsa yattığı anda çökermi? Yani anında alırlar mı? 2 dakikada başka bankasına aktarabilir.
    hesaplar da haciz var mı ?
  • 09-06-2025, 15:04:09
    #12
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaplar da haciz var mı ?
    Hesaplarda haciz yok. Maaşlı ssk lı çalışan olduğu için. Malda yok üstüne. Maaşının 4/1 ı her an başlayabilir kesilmeye. Hesaplarında bir haciz yok para girip çıkıyor. Ama icra takipleri yeni başlıyor. Avukata aktarılmış.
  • 09-06-2025, 15:06:43
    #13
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Riskli o zaman herşekilde gidebilir para ,yapılacak iş hesabına para gelince çekecek veya başka bir akrabasına gönderecek,yoksa yakaladıkların an alırlar,ayrıca şimdi varlık şirketleri var deli gibi saldırıyorlar,kesinlikle riske atmaya değmez
    Merak konusu bu aslında. Para gelir gelmez aktaracak zaten. Ama maaşı aldiği banka uyanık olup maaş haczi yerine kıdem tazminatına çökmesi için başka bir icra göndermesi gerekiyor sanırım. Maaş haczi haricinde.

    Yoksa şöyle mi?, Maaş haczi gönderdiklerinde zaten işten ayrıldığındaki haklarınada otomatik haciz koymuş oluyorlarmı?
  • 09-06-2025, 15:14:18
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak konusu bu aslında. Para gelir gelmez aktaracak zaten. Ama maaşı aldiği banka uyanık olup maaş haczi yerine kıdem tazminatına çökmesi için başka bir icra göndermesi gerekiyor sanırım. Maaş haczi haricinde.

    Yoksa şöyle mi?, Maaş haczi gönderdiklerinde zaten işten ayrıldığındaki haklarınada otomatik haciz koymuş oluyorlarmı?
    hayır sanmıyorum ,,ama yinede bir avukata danışın,yada icra dairesine de sorabilirsiniz bence
  • 09-06-2025, 15:35:11
    #15
    @fatihozdemir1;
  • 09-06-2025, 15:51:18
    #16
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..

    Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.
  • 09-06-2025, 16:31:09
    #17
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..

    Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.
    Evet hocam doğru. Maaşa haciz gelince otomatik olarak işten ayrılırsa diye tüm alacaklarınada otomatik olarak haciz ekleniyor mu. Veya benzeri
  • 09-06-2025, 17:21:04
    #18
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..

    Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.
    hesaba yatan para nereden geldiği önemli değil,ne tazminatı olursa olsun bankaya borçluysan ve takipdeyse aynen blok koyuyorlar,ancak dediğim gibi banka alacağına yönelik maaş hacizi başlatıysa icra dairesi çalıştığjn yere haciz gönderir,şu kadarını kesip bizde gönder der iş yerine,iş yeri bunu göndermek zorunda,,bu düzenli ödeniyorsa sorun olacağını sanmam,,bir bilen avukat arkadaş olursa burada tam durumu paylaşırsa ,durumu netleştiririz.