Konu içerisinde çoğunun bilgisi olmadan fikir verdiğini düşünüyorum..
Hesaba yatan para bireysel bir ödeme değil, kıdem tazminatı oluyor. Bu sebeple farklı bir durum söz konusu, umarım bilgili olan birisi fikri verir.
hesaba yatan para nereden geldiği önemli değil,ne tazminatı olursa olsun bankaya borçluysan ve takipdeyse aynen blok koyuyorlar,ancak dediğim gibi banka alacağına yönelik maaş hacizi başlatıysa icra dairesi çalıştığjn yere haciz gönderir,şu kadarını kesip bizde gönder der iş yerine,iş yeri bunu göndermek zorunda,,bu düzenli ödeniyorsa sorun olacağını sanmam,,bir bilen avukat arkadaş olursa burada tam durumu paylaşırsa ,durumu netleştiririz.