• 09-06-2025, 17:33:04
    #19
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesaba yatan para nereden geldiği önemli değil,ne tazminatı olursa olsun bankaya borçluysan ve takipdeyse aynen blok koyuyorlar,ancak dediğim gibi banka alacağına yönelik maaş hacizi başlatıysa icra dairesi çalıştığjn yere haciz gönderir,şu kadarını kesip bizde gönder der iş yerine,iş yeri bunu göndermek zorunda,,bu düzenli ödeniyorsa sorun olacağını sanmam,,bir bilen avukat arkadaş olursa burada tam durumu paylaşırsa ,durumu netleştiririz.
    Evet sorunda bu zaten, maaş kesilirken, işten ayrılınca iş yeri bu kişi bizden ayrılıyor dermi dersede, banka veya avukat, o zaman tazminatı bize vereceksin veya bu kadar borç var şu kadarı bizim dermi onu sordum. Sonuçta iş maaşı bitecek
  • 09-06-2025, 17:37:55
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sorunda bu zaten, maaş kesilirken, işten ayrılınca iş yeri bu kişi bizden ayrılıyor dermi dersede, banka veya avukat, o zaman tazminatı bize vereceksin veya bu kadar borç var şu kadarı bizim dermi onu sordum. Sonuçta iş maaşı bitecek
    o olay da şöyle kişi işten ayrıldıysa kesinti yatmayacak tabi,iş yeri yazı gönderiyor icra dairesine şu kişi şu tarihte ayrıldı alacağı yoktur diye,daha sonra banka diğer herşeyine yeniden icra gönderbilir veya bloka koyabilir,örnek hesaba gelen para ,taşınmaz,araç,kripto para cüzdanları vs vs
  • 09-06-2025, 17:39:34
    #21
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o olay da şöyle kişi işten ayrıldıysa kesinti yatmayacak tabi,iş yeri yazı gönderiyor icra dairesine şu kişi şu tarihte ayrıldı alacağı yoktur diye,daha sonra banka diğer herşeyine yeniden icra gönderbilir veya bloka koyabilir,örnek hesaba gelen para ,taşınmaz,araç,kripto para cüzdanları vs vs
    En başta bu kişi işten ayrılırsa, tüm alacaklarınada icra diye birşey koyuyormu acaba. Çünkü tazminatlar ortalama 15 gün sonra veriliyor kurumda.
  • 09-06-2025, 17:43:12
    #22
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En başta bu kişi işten ayrılırsa, tüm alacaklarınada icra diye birşey koyuyormu acaba. Çünkü tazminatlar ortalama 15 gün sonra veriliyor kurumda.
    yok hocam bu bir süreç,bir süre pesonelcilik yapmıştık oradan biliyorum kişi işten ayrıldıı diyelim,o ayrı maaş kesintisi yatmadı,icra dairesi yazı gönderir veya iş yeri yazı gönderir (orasını tam hatırlamıyorum uzun zaman oldu)
    dolayısıyla alacaklı kurum alacağını kovalamaya devam eder her türlü mecrada bu olay 1 ayda sürebilir 2 ayda ,,yani en güzeli arkadaşın önce alacağını alıp sonra ayrılması işten yada rica etsin iş yerine ,beanka kesinti miktarını ödesin işyerine ayrılsa bile yatısınlar.
  • 09-06-2025, 17:45:50
    #23
    persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam bu bir süreç,bir süre pesonelcilik yapmıştık oradan biliyorum kişi işten ayrıldıı diyelim,o ayrı maaş kesintisi yatmadı,icra dairesi yazı gönderir veya iş yeri yazı gönderir (orasını tam hatırlamıyorum uzun zaman oldu)
    dolayısıyla alacaklı kurum alacağını kovalamaya devam eder her türlü mecrada bu olay 1 ayda sürebilir 2 ayda ,,yani en güzeli arkadaşın önce alacağını alıp sonra ayrılması işten yada rica etsin iş yerine ,beanka kesinti miktarını ödesin işyerine ayrılsa bile yatısınlar.
    Birde merak ettiğim şey dedim ki maaş hesabına alma tazminatı, başka banka ibanı ver yine senin adına olan. Tabi en başta tazminatı iş yeri bankaya iletmezse, sorunsuz olduğun bankaya al dedim ama maaş hesabına yatırıyorlarmış dedi sadece. Ne alaka o benim hakkımsa istediğim bankama alamazmıyım
  • 09-06-2025, 17:48:17
    #24
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde merak ettiğim şey dedim ki maaş hesabına alma tazminatı, başka banka ibanı ver yine senin adına olan. Tabi en başta tazminatı iş yeri bankaya iletmezse, sorunsuz olduğun bankaya al dedim ama maaş hesabına yatırıyorlarmış dedi sadece. Ne alaka o benim hakkımsa istediğim bankama alamazmıyım
    olabilir ama bu kurumlarda haciz taleplerine bakın dikakt edin avukat portal haciz talevi yazar,yani ne kadar banka kurum varsa aynı anda haciz gnderiyorlar,,o yüzden dikkat etmek lazım yada bankayla görüşüp bir taksitlendirme ffalan yapsın uzlaşmaya çalışsın en garantisi
  • 09-06-2025, 19:42:45
    #25
    Bana yeni gelen sms buradan anlayabilirsiniz Allah'tan kapattım

    SN. BİRİNCİ :
    DOSYA BAKİYENİZİN ÖDEMESİ GERÇEKLEŞMEDİĞİ TAKTİRDE DOSYANIZIN HACİZ AKTİVİTESİ İLERLETİLECEK OLUP AŞAĞIDAKİ İŞLEMLER YAPILACAKTIR: İKAMETGAH ADRESİNİZE MENKUL HACİZ, SGK AKTİF OLMASI HALİNDE ÇALIŞMAKTA OLDUĞUNUZ KURUMA MAAŞ HACZİ, ÜZERİNİZE KAYITLI TAPU VE ARAÇLARA KAYDEN HACİZ, BANKA HESAPLARINIZ, 3 . KİŞİLERDEKİ HAK VE ALACAKLARINIZ, KRİPTO VARLIKLARINIZIN BLOKE ALTINA ALINMASI İÇİN TALEP OLUŞTURULACAKTIR. YAPILACAK OLAN HACİZ İŞLEMLERİNİZİN MASRAFLARI DOSYANIZA EKLENECEKTİR. B105
  • 09-06-2025, 21:58:57
    #26
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Sadece maaşının Dörtte birini kesebiliyor Hesabına Toplu bir para yatarsa kesinleşmiş icraa varsa evet hepsini alabilir .
    Sadece bedelsel kazalarda icraa el koyamıyor diğer türlü her şekilde alır .
  • 09-06-2025, 23:41:17
    #27
    Maaşını x bankasından alıyor. Maaşın 4 te 1 inden fazlasını icra ile alamazlar. X bankasında takipte ise yatan tazminatın takip kısmı kesilir. Eğer 90 gün doldu icraya düştü ise borç ne kadarsa hesaba o kadar bloke konulacağı icin tazminatı alamaz. Blokede yatar yatmaz transfer edeyim diye bir şey yok. Yani icra X bankası yatan para da X bankası hesabinda ise kurtuluş yok.