o olay da şöyle kişi işten ayrıldıysa kesinti yatmayacak tabi,iş yeri yazı gönderiyor icra dairesine şu kişi şu tarihte ayrıldı alacağı yoktur diye,daha sonra banka diğer herşeyine yeniden icra gönderbilir veya bloka koyabilir,örnek hesaba gelen para ,taşınmaz,araç,kripto para cüzdanları vs vs
En başta bu kişi işten ayrılırsa, tüm alacaklarınada icra diye birşey koyuyormu acaba. Çünkü tazminatlar ortalama 15 gün sonra veriliyor kurumda.