Evet sorunda bu zaten, maaş kesilirken, işten ayrılınca iş yeri bu kişi bizden ayrılıyor dermi dersede, banka veya avukat, o zaman tazminatı bize vereceksin veya bu kadar borç var şu kadarı bizim dermi onu sordum. Sonuçta iş maaşı bitecek
o olay da şöyle kişi işten ayrıldıysa kesinti yatmayacak tabi,iş yeri yazı gönderiyor icra dairesine şu kişi şu tarihte ayrıldı alacağı yoktur diye,daha sonra banka diğer herşeyine yeniden icra gönderbilir veya bloka koyabilir,örnek hesaba gelen para ,taşınmaz,araç,kripto para cüzdanları vs vs